söndag 19 juli 2009

I´m back! And I´m gubbig!

Imorron måndag avslutar jag min "semester" och allt, precis allt, är som vanligt. Jag sparkar igång med en rapport från fyra veckors "ledighet". Och ja, det handlar om teve. Och ja, gubbar nämns vid namn. Och ja, det gnälls på fyrtitalister. Jag sa ju att allt är som vanligt.

I uppvärmningspresent får ni en bild på Åke Wilhelmson i tidernas mest oinspirerade studio. Och tycker ni inte att det är skönt nog, så sitter en alldeles läskigt cool Sven Melander längst till vänster.

9 kommentarer:

Åsa, Stockholm sa...

yey!! you're back!

johabbed sa...

Välkommen tillbaka. Och totalt jävla medhåll om Sven Melander på bilden. Vilken lirare.

Nonsensakuten sa...

Som sagt. Den är bra, den där boken av Schulman.
Pappa Schulman, alltså..välkommen tillbaka!

Feedback66 sa...

Ja!!!

Anonym sa...

Idag är en stor dag! Den gubbtorra humorbloggosfären har varit outsägligt tom utan dig.

Daniel sa...

OMG Klaus Kinski!!

Kalle Lind sa...

Daniel: ursäkta min ålderdom, men vad betyder OMG?

Walker sa...

OMG = Oh my good

Välkommen tillbaks i etern föresten.

Ozjeppe sa...

Nja, "Oh my god" ska det vara om jag får leka språkpolis... och välkommen tillbaks, Kalle! Här får du en länk till engelska internet- & förkortningsuttryck som jag själv brukar flitigt:
http://www.urbandictionary.com/